OVERSIKT GRUPPELEDER TRENERE

Trener 1-4 klasseEspen Drevassbukt

Trener 5-7Jan Georg Fjellbirkeland

Trener 8-10 Jan Georg Fjellbirkeland

Innebandy skal bidra til en helhetlig utvikling av barna. Barna skal få spille innebandy i et inkluderende og aksepterende miljø der de får møte venner, har det gøy,

og bli så gode som de selv vil. Det er derfor viktig at også foreldre er med og bidrar. Derfor har vi noen enkle foreldrevett-regler på våre aktiviteter:

• Møt fram til kamp og trening (barna ønsker det)
    Gi oppmuntring til alle spillerne under kampen (ikke bare ditt barn)
  • Lær barnet ditt å takle både seier og tap og oppmuntre i medgang og motgang (ikke gi kritikk)
  • Respekter lagleders bruk av spillere (ikke forsøk å påvirke lagleder under kamp)
  • Se på dommeren som en veileder (ikke kritiser dommerens avgjørelser)
  • Stimuler og oppmuntre ditt barn til å delta (ikke press det)
  • Spør om kampen var morsom og spennende (ikke bare om resultatet)
  • Sørg for at barnet har riktig og fornuftig utstyr (ikke overdriv)
  • Vis respekt for arbeidet klubben gjør (delta på aktiviteter hvor foreldre blir invitert)
  • Tenk på at det er ditt barn som spiller innebandy (ikke du)

https://bandyforbundet.no/?p=51216&mID=70&mAct=48199 for Korona veileder

KlasseKlassetrinn
Micro1.-2. klasse*
Mini3.-4. klasse
Lille5.-7. klasse
Ungdom8.-10. klasse
Vgs1.-3. klasse vgs

Alle spillere under 13 år med medlemskap i en innebandyklubb, er automatisk forsikret gjennom Norges Bandyforbund. Ellers anbefaler vi alle foreldre og lagledere å ta en titt på barneidrettsbestemmelsene.

Bli medlem!

Kalandseid Idrettslag

Bli grasrotgiver i dag! Du kan bli grasrotgiver i alle Norsk Tippings kanaler eller ved å sende SMS 983820921 til 60000